55 Fiction, Love

Lovingly stubborn 

“Hello, my dear!” said the excited male voice on the phone.

“Who dear? I’m not talking to you!” she said angrily.

“Now, don’t be stubborn. You can’t get rid of me.” he said sweetly.

“Where were you gone then?” she asked, calming down.

“I was in your heart. You didn’t check.” came the charming answer.

Edited to add: Kindly go through the comment section to read the most creatively disturbing continuation of this story. 😬

You may also like...

53 Comments

  1. She replied “you forgot to take your phone when you went inside my heart”?

    1. ???????????? ya that could be the next time. Lets make it. My 55-fiction is done. Now the story ahead…
      He said, ” I believe heart-to-heart calls don’t need phones…?”

      1. Yes, but my heart is still not modern so no bluetooth or wireless. Only landlines work inside my.heart she said… 😛

        1. I did try calling you btw…kept getting a busy signal. What was that about? He asked. ????

          1. Looks like bsnl/mtnl line problems due to Heavy rains, she replied. 😀

          2. Ah! Is it? My friend X informed me that his call passed through almost everyday. He asked. ????????

          3. Omg… You got to know about our affair, oops did I just reveal something that I dint mean to… She said..
            Bgm- Yeh dooriyan song.

          4. Yaa your affair. And I still called you, coz you know what? I thought you’ll know what a jerk he is, repent and then be alone. Can’t see that. He said. ????????

          5. Na.. I think you are a jerk. That is why I was having an affair..mein jaa rahi hu. Hamesha Hamesha ke liye. Bye. And she leaves him, holding her head high.. Doesn’t see the banana skin on the floor. And dhadham!! She slips and falls. Jack fell down and broke his crown, Jill came tumbling after. 😛

          6. ????????????

          7. May be you should add all these to your story 😉

          8. Yaa…this is.more interesting than the prompt itself. Poore mush ko scene se push kar diya ????????????

          9. ????????????

          10. She didn’t notice he was eating the banana while talking to her. She was dreaming about someone else instead. Toota toota ek parinda aise toota ki phir ud na paaya ????

          11. Slip hoke gir gayi bechari, kisine nahi dekha,
            Haddiya toota toota 😛

          12. May be that will lead to some auto upgrade to bluetooth or wi-fi ????

          13. Or degrade 😛

          14. Hmm…like old times….hello hello zara zor se boliye kuch sunayi nahi de raha hai…..helllloooo….. types ????

          15. I was talking of Kabootar jaa Jaa jaa 😛

          16. Ahh! That much back in time. But then the kabootar might get busy in its own gutur gutur. ????

          17. In that case, Kabootar must learn to have a work-life balance 😛

          18. Oh my….first of all it needs to get some toilet manners. Jhankar Beats mein Rahul Bose ki car yaad hai? ????
            Btw….I edited the post…the comment section might get more views now????????

          19. Really? Let me see the edited post 🙂
            Pigeons are Shitty birds. Really. Sometimes I feel they suffer from irritable bowel syndrome. A dollop of shit here, a dollop of shit there, here shit, there shit, everywhere shit shit… 😛
            You know, according to studies, pigeon shit is bad and causes many diseases in human beings. Apartment people suffer a lot to this pigeon menace.

          20. Tell me about it! The biggeat problem I’ve had in my homes is of pigeons. Can’t keep windows open coz they fly in and shit in the house. Yuckkk!
            On the other hand, they are like my girl’s long-lost buddies. She is too happy when she sees pigeons and calls them aaja aaja. ????

          21. So you name them Julie.
            So when your daughter says aaja aaja, you sing Julie Julie..;-)

          22. Haha…hey you’ve seen You don’t mess with the Zohan? This song was in that too. When I saw it first time I almost broke into a dance. ????

          23. I am not much of a Movie buff. I have seen just few scenes here and there.. I don’t like that guy who acted in it.. :-B

          24. Really? You don’t like Adam Sandler? What about Bradley Cooper? Consider well before answering… ????????

          25. He’s better looking than Adam Sandler 😉
            I like George Clooney <3 <3.
            And rami malek <3 <3
            And many more. Favorites change with time and movies 😉
            Matt Damon too <3 <3 <3

          26. Oh ya…everyone likes George Clooney. The straight a d gay community might split him into half someday. I wonder who will get what. ????????????

          27. Nobody ll get anything as long as I am first in the queue 😉

          28. I will fight for right… And left… 😛

          29. Right…and…left…what….to hold or hold on to…specify please ????????????

          30. Lol.. End of discussion 😛

          31. ????????????????????????????????

          32. Family website varsha 😉 can’t talk like that.. 😛

          33. Ya so…I meant right and left hand to hold….and right or left shoulder to hold on to..what did you think ????????????????????????

          34. Same same 😛 left and right hand.. 😛

          35. See….our wavelength matches….right way and the left way ????????????

          36. All within the visible.light Range 😉

          37. Ya ya…. ???? transparent in fact….the thought…too visible

          38. 😀 😀 😉

          39. I think you should include a small edit in your post saying “story continued in comment section”:-P

          40. Haha…ya…i will do that…really… ????????

          41. ????????????

  2. People will faint reading the disturbing continuation of this story. 😛

    1. Hahaha….that’s why I carefully mentioned creatively disturbing. Next time people will think twice before taking the plunge. ????

      1. Haha.. Sometimes I wonder what people thinking reading my award posts.. Hahaha 😛

        1. They thinking….well howcome I didn’t think of this answer. Am I too sane? ????

          1. Hahaha Rofl 😛

Liked what you read? Tell me. Thanks!